Якщо в педагогічні університети країни вступають здебільшого ті, хто ледве подолав теперішні іграшкові «бар’єри» ЗНО, то в педагогічні коледжі після 9 класу вступають часто саме ті, хто не має шансів подолати ті іграшкові «бар’єри» ЗНО. Здається, кожен, хто знайомий з ситуацією, це добре розуміє, розуміють це і наші можновладці чи принаймні мають розуміти. Однак чомусь сором’язливо відвертаються від проблеми. Такою «сором’язливістю» ми знищуємо будь-які перспективи на майбутнє.
Намір уряду, витратити шалені кошти на перепідготовку теперішніх вчителів початкових класів на тлі абсолютного безглуздя з підготовкою майбутніх вчителів початкової школи, викликає відчуття, яке важко описати словами нормативної лексики.
Так, п’ять-сім років тому назад час на своєчасне вжиття заходів було змарновано. Сьогодні катастрофу можна лише локалізувати. Однак жодних кроків сьогодні не вживається. Розумію, такі кроки будуть викликати значний супротив, краще багатьом тихенько «відбути номер» на своїх високих посадах. Однак за ваші «номери» та нерішучість, шановні можновладці від освіти, ми дорого заплатимо.
Мій Персональний сайт
Підпишіться на мої публікації в Facebook
Комментариев нет:
Отправить комментарий